מתלה מעילים עומד להרכבה עצמית – חסכון במקום ובמשאבים

אם אתם מעוניינים בהתקן תליית בגדים אידיאלי המספק מקום רב לתכולת הבגדים שלכם, אתם זקוקים למתלה מעילים. רק מתלה מעילים עומד לא יגביל אתכם במקום אפריורית ויאפשר לכם לתלות כמות רבה מאד של בגדים בעת ובעונה אחת.

ההבדל בין קולב לבגדים לבין מתלה מעילים עומד

קולב בגדים הוא התקן בו כמות הבגדים האפשרית ידועה מראש, ומסומנת באמצעות סך המתלים והווים שלו. לעומת זאת,
מתלה מעילים עומד מכיל פלטה לתליית קולבים ברמות צפיפות שונות. אם תולים רק חולצות, ניתן להשחיל על המתלה כ- 20 קולבים ואם תולים חליפות שרד – כ- 15 קולבים.

באופן זה יש לכם הרבה יותר אפשרויות לתליית בגדים. מעבר לכך, מדובר בהתקן מאד נמוך, המאפשר למי שיש לו בעית של הגעה לגובה – להגיע לכל תכולת הביגוד שלו. בתחום הקולבים יש מיצגים מאד גבוהים שלא מאפשרים לכולם להגיע לקצה.

כיצד עובד מתלה מעילים עומד – קווים לדמותה של ההתנהלות עמו ושל עיצובו הסופי

המתלה הנו מוצר להרכבה עצמית. בתום ההרכבה, אמור להתקבל מיצג מודרני, המבוסס על צורתו של מלבן, לרוב בצבעים בהירים. מתלה מעילים עומד מתבסס למעשה על מלבן שעל צלעו העליונה תולים את הקולבים עם הבגדים. קולב בגדים עומד, לעומתו, נראה בדיוק שונה.

ארוך, מספק מקום למספר מצומצם של בגדים אך מתבסס על חיסכון במקום מבחינה רוחבית, מה שלא ניתן לומר על מתלה מעילים עומד, המבוסס בעיקרו על מידת רוחב גדולה.

מחירים מיוחדים

באתר האינטרנט שלנו תוכלו להתעדכן על מחירים מיוחדים לכל מוצרי התלייה: מתלה מעילים עומד, קולבים מכל הסוגים, קולב בגדים עומד, וכד’. קולבים לבגדים ברמת עיצוב גבוהה המאפשרים לכם לתלות יותר מסט אחד של ביגוד – בדרך כלל יקרים, אבל כאן תוכלו למצוא אותם במבצעים מיוחדים.

לכן, מי שמבקש לחסוך במחיר בלי לחסוך באיכות, מוזמן לאתר ויוכל להיווכח כי עיצוב הבית באמצעות התקני תליית בגדים זה ממש לא חלום. בואו להתחדש בקולבים מעניינים מבחינה דקורטיבית, מתלה מעילים עומד, קולבי תלייה, קולב בגדים עומד מסתובב, ועוד התקני תלייה מיוחדים שאנו נשמח להציג לכם. ניתן לקבל גם שירות להתאמה עיצובית של כל מוצר תלייה לכל חדר בבית.

מאמרים נוספים

שולחנות כתיבה

שולחנות כתיבה הם לעתים קרובות נקודת המוקד של משרד. הם יכולים להיות סמל למעמד, או דרך לבטא את האישיות וסגנון העבודה של אדם על מנת

קרא עוד >

קולבים לבגדים

קולבים לבגדים- קולבים מעוצבים לבגדים במגוון דגמים מחזירים את הסדר לבית ולמשרד עם הקולבים המעוצבים של דמיר! דמיר מציעה לכם מבחר קולבים לתלייה או קולבים עומדים בעיצוב ייחודי

קרא עוד >

מתלים לבגדים

מתלים לבגדים – מתלה מעילים, מתלה מגבות ועוד מתלים לבגדים – פתרונות ניידים, פשוטים ויעילים! כל אחד מאיתנו חווה לפחות פעם אחת את הסיטואציה הבאה:

קרא עוד >

משלוח חינם

בקנייה מעל 400 ש"ח

החזר כספי

במידה ולא תיהיו מרוצים מהמוצר

חיסכון לכיס

מוצרים איכותיים במחירים שפויים

יחס אישי

כאן בשבילכם לכל שאלה

בנייה קלה

כל המוצרים מגיעים עם הסבר נוח

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia there live the blind texts.
Call Now Button