ארונית נעליים להרכבה עצמית במבצע

ארונית נעליים מעוצבת ועמידה במבצע מיוחד בהזמנה מהאינטרנט! בואו לרכוש ארונית נעליים קלה להרכבה אשר תפתור אחת ולתמיד את בעיית סידור הנעליים בחדרכם. הארונית קטנה, תוספת מעט מאד נפח ומאפשרת מקום לזוגות נעליים רבים בשל יעילות הסידור הפנימי שלה, המתבססת על חלוקה נכונה למדפים.

ארונית נעליים במבצע מיוחד

זה הזמן להתחדש עם ארון נעליים במחיר מיוחד. ארונית הנעליים תסייע לכם לארגן את תכולת הנעליים בחדר כך שאף פריט הנעלה לא יילך לכם לאיבוד. יתרה מכך, הארונית היא כלי ייעודי לאחסון הנעל גם בשל צורת המדפים השבלונית וגם בשל פתחי האוורור שישנם בשביל למנוע ריח רע של עור הנעל או את ריקבונו בתוך המחסן.

הרכבה קלה ופשוטה

אין צורך להשתמש במקדחה או בסכין. כל ההרכבה מתבססת אך ורק על כלי עבודה בטיחותיים כגון מברגים ומפתחות אלן. אין דבקים ואין חומרים רעילים. מי שמעוניין במוצר כמו ארונית נעליים מקבל הזדמנות להרכיב אותה בבטחה יחד עם ילדיו בקלות רבה.

בחירה מומלצת של ארונית נעליים

עיצוב בוטיק על פי אמות המידה של החדר בו היא תאוחסן. התאמה לגודל החדר. התאמה של ידיות הארונית לרכיבי החדר הקטנים כגון ידיות דלת וארון. כל אלו חשובים מאד לביצוע על מנת לבחור ארונית נעליים איכותית, מעוצבת וברת-שימוש בחדר שלכם.

אנשים שהתעניינו בארונית נעליים התעניינו גם במוצרים הבאים

ארונות נעליים – הגרסה הגדולה יותר של ההתקן, אשר מתפרסת על פני כל גובה הקיר.

כוננית – כלי אולטימטיבי לאחסון כל פריט שלא נמצא לו מקום, כולל נעליים, אם כי השימוש העיקרי הוא למדיומים שונים כגון ספרים או תקליטורים.

גם ארונות נעליים שאנו משווקים וגם דגמי כוננית שיוצאים מכאן הם להרכבה עצמית קלה ופשוטה מאד. מי ששואף גם לאבזר את ביתו וגם לקנות מוצר שכיף להרכיב יפנה לקניית ארוניות וכונניות איכותיות. התקני האחסון שלנו עשויים רק מחומרים בטיחותיים ובעלי כושר עמידות גבוה. כמו כן, מדובר במחסנים איכותיים גם לטווח הארוך, אשר נשמרים כמו חדשים למשך שנים רבות.

מי ששואף לשדרוג תכולת הרהיטים שלו לא צריך להמר, אלא לבחור את המוצר הטוב ביותר: פנו אלינו!

מאמרים נוספים

שולחנות כתיבה

שולחנות כתיבה הם לעתים קרובות נקודת המוקד של משרד. הם יכולים להיות סמל למעמד, או דרך לבטא את האישיות וסגנון העבודה של אדם על מנת

קרא עוד >

קולבים לבגדים

קולבים לבגדים- קולבים מעוצבים לבגדים במגוון דגמים מחזירים את הסדר לבית ולמשרד עם הקולבים המעוצבים של דמיר! דמיר מציעה לכם מבחר קולבים לתלייה או קולבים עומדים בעיצוב ייחודי

קרא עוד >

מתלים לבגדים

מתלים לבגדים – מתלה מעילים, מתלה מגבות ועוד מתלים לבגדים – פתרונות ניידים, פשוטים ויעילים! כל אחד מאיתנו חווה לפחות פעם אחת את הסיטואציה הבאה:

קרא עוד >

משלוח חינם

בקנייה מעל 400 ש"ח

החזר כספי

במידה ולא תיהיו מרוצים מהמוצר

חיסכון לכיס

מוצרים איכותיים במחירים שפויים

יחס אישי

כאן בשבילכם לכל שאלה

בנייה קלה

כל המוצרים מגיעים עם הסבר נוח

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia there live the blind texts.
Call Now Button